23 czerwca 2011

Pierwsze demo: Simpsons Memory Game

Po wielu godzinach zmagań z AS3 udało mi się stworzyć pierwsze demo gry.


Jest to klasyczna gra w pamięć. Gra w chwili obecnej nie osiągnie wysokich notowań, bo wiele rzeczy zostało wykonanych na odwal. Nie dodałem żadnego intra z instrukcją, nie mam żadnego podkładu muzycznego, a sam  interfejs użytkownika jest zbyt statyczny. Ogólnie zdałem sobie sprawę, że nie wszystko da się polubić w tworzeniu gier.

Mnie największą frajdę sprawiło implementowanie relacji jaka występuje pomiędzy kartami.

5 komentarzy:

  1. Ogólnie gra całkiem fajna jak na aktualny etap. Ciekawy pomysł z Simsonami. Odnośnie gameplayu, sugerowałbym dorobić coś takiego, że jeżeli masz już zaznaczone dwa obrazki, to lepiej by było dać możliwość przerwania tego oczekiwania i schowania obrazków.(jeżeli się nie znalazło pary)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, to zbędne opóźnianie ułatwia zapomnienie układu. Poprawię to.

    Dzięki za radę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, klikam na obrazek i nic mi się nie pokazuje. Sprawdź jeszcze odnośnik, bo chętnie bym zobaczył gierkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodałem link pod obrazem, może teraz się uda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz jest już ok;)

    Co do gry, to jak najbardziej na plus. Dopracujesz, dopieścisz i będzie super.

    OdpowiedzUsuń